ביטול פסילה מנהלית

ביטול פסילה מנהלית נדרש במידה ורישיונכם נפסל. פסילה מנהלית היא פסילה המבצע קצין משטרה לאחר שהגיע למקום התאונה וקבע כי יש לשלול את רישיונו של הנהג באופן זמני לתקופת זמן קצובה. במידה והנהג עבר עבירה דוגמת נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות רבה מעל המותר או עקיפה מסוכנת – רשאי קצין משטרה על פי חוק להורות על פסילה מנהלית לתקופה הנעה בין 30-90 יום (ולעיתים אף יותר) בהתאם לחומרת העבירה. המטרה של הפסילה היא להרחיק את הנהג המסוכן מן הכבישים לתקופה מסוימת, כאשר במידה והנהג ינהג ברכבו בזמן פסילת הרישיון הרי שמדובר בהפרת צו מנהלי אשר תוצאותיו יהיו חמורות.

כיצד עושים ביטול פסילה מנהלית?

במידה והקצין הורה על פסילה מנהלית של רישיונכם – אין זה אומר שכאן הסיפור נגמר. ניתן להגיש עתירה לבית המשפט על מנת לבטל פסילה זו, כאשר על פי פקודת התעבורה רשאי בית המשפט לבטל אותה. בקשה זו מוגשת לבית המשפט לתעבורה והערעור על כך עובר לבית המשפט המחוזי. ביטול הפסילה יכול לנבוע מ-2 גורמים עיקריים :

  • קיומו של יסוד סביר אצל קצין הביטחון שהניח כי יוגש כתב אישום נגד הנהג
  • השאלה האם ביטול הפסילה המנהלית עשוי לסכן את הציבור ולפגוע בביטחונו

הליך זה כמו כל הליך אחר צריך להיות מנוהל על ידי עורך דין המתמחה בדיני תעבורה ומומלץ להתחיל את הטיפול המשפטי בהקדם האפשרי.

שמעון הרשקוביץ – עורך דין תעבורה מוביל לביטול פסילה מנהלית

אם הנכם זקוקים לעורך דין תעבורה מוביל פנו כבר עכשיו למשרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ. פניה בשלב מוקדם של התיק תאפשר לכם להתמודד כהלכה עם גורמים שונים כמו המשטרה, העיריה וחברות הביטוח. על ידי ייעוץ והכוונה המבוססים על שנים ארוכות של ניסיון מגיעים הלקוחות של משרד שמעון הרשקוביץ מוכנים בצורה אופטימלית לכל שאלה. התנהלות נכונה תעלה את הסיכויים לקבלת הסדר טוב והוגן מבית המשפט וכן להורדת הסיכויים שהרישיון יישלל לתקופה ארוכה.

ביטול פסילה מנהלית

ביטול פסילה מנהלית
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן